14 Eylül 2010 Salı

Uzaklara Gitsen de Hep Arkadaşız, Dimi Lan?!


Benim bi arkadaşım var. Daha doğrusu benim, pijamaliesek'in ve Simsponge'ın. Kısacası bizim yani. Her neyse. Biz pek severiz kendilerini. İsmi "Melis". O artık burda okumuyacak. Gidiyor. Hem de uzaklara. Uzaklara derken, İstanbul'a yani. Biz bunu duyduğumuzda pek bi üzüldük tabii ama yani o orada mutlu olucaksa yapıcak birşey yok diye düşündük. Gerçi mutlu olmicaksa da yapıcak birşey yok çünkü kendi seçimi. Karışmaya ne hakkımız var ki?! İlk başlarda zaten böyle bi garip geldi, alışamadım falan. Ama bu bi süre gidince Antalya - İstanbul falan, yokluğunda anladık. Aslında onun için en hayırlısı buydu. Bir gün biz de buradan gidicektik, ya o burda olsaydı? O da üzülmicek miydi? Belki de peşinden giderdik biz de.

O gidicek diye dün ona bi "Veda Partisi" niteliğinde bir buluşma düzenledik. Gerçi buna pek parti denemez ama yani sonuçta son kez görüşüyorduk. Son kez derken kimse ölmüyor lan. Dur. Tamam. Her zaman yaptığımız şeyleri yaptık ama bu sefer daha bi hüzünlüydük. Kimse belli etmiyordu belki ama öyleydi. Anladım ben. Birsürü fotoğraf falan filan çekildik hatıra olsun diye. Ona bi süprizimiz vardı ama göt bi tane kadın yüzünden gerçekleştiremedik. Çok küfür ettik sonra o kadına. Neyse. Sonuçta o giderken hepimiz ayrı bi hüzünlendik. Hele ben, ağlıyacak gibi falan oldum. Ki zaten "Ağlarım lan kesin." diye düşünüyordum. Neyse, allahtan öyle bi şey yapıp kendimi rezil etmedim. Ama hüzünlenmedim denilemez hani.

Şimdi o gitmiyecekmiş gibi geliyor aslında ama zaman geçtikçe, okulda yokluğunu hissettikçe anlıyacaz. Zor olucak belki hepimiz için ama, geri kalanlar olarak birbirimizi tamamliyacağımızı düşünüyorum. Bizler, iyi arkadaşlarız...


Yazının Parçası : Jack Scott - Good Bye Baby Bye Bye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da Bakmak İsterseniz :

Related Posts with Thumbnails