28 Ekim 2010 Perşembe

Sizden Ayrı Kaldım, Gayrı Kaldım!


Evet. Uzun zamandır sizlerle değilim. Malum okullar açıldı, bu yüzden de çöken bilgisayarıma ailecenek bi çözüm bulamadık. Benim bir kardeşim var ve bu sene sevgili MEB'in küçük çocukların psikolojisini bozmak için yarattığı sınavlardan biri olan SBS'ye girecek. E malum bilgisayar olunca boşluyor falan, o yüzden hâlâ evde çökmüş duruyor o öyle. Aslında ben de onun yanına çöküp "Yapma, etme. Çalışta bir şeyler yazayım. Hadi lütfen!" dedim, olmadı.

Sizden ayrı kaldığım sürede çok şey yaptım. İstanbul'a gittim falan filan. Keşke daha çok zamanım olsa da bunları size uzun uzun yazabilsem. (O değil de bu yazım pek bi söyleşi tadında oldu. İlk defa böyle yazdım. Şaşkınım.)

En kısa sürede tekrar bir şeyler yazmayı planlıyorum. İnşallah bu isteğim yerine gelir. Sıkılıyorum işte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da Bakmak İsterseniz :

Related Posts with Thumbnails