29 Ağustos 2010 Pazar

Her Türlü Kedi Eve Getirilir

Sevgili Simsponge'ciğim yine bir 'mim'leme olayına beni alet etmiş. Bu sefer hayvanlarla olan ilgi alakalarımı yazacağım sanırım. Aslında hayvanları falan çok severim ama yani hayvanlarla pek bi geçmişim yok. Bi kaç bişeyi size yazayim dedim.


Kedi : Soğuk bir kış günüydü. Sırtımda çantam sallana sallana , 'Okul Yolu Düz Gider' şarkısını söyleye söyleye okula gidiyordum. Okula varmama az kalmıştı ki bir veterinerin önünde viyak viyak bağıran ses. Saat sabahın 07.00'si. Bi kaç kişi bu kutunun başında çember şeklinde toplanmış fakat açmaya cesaretleri yok. Ben bir halk kahramanı edasıyla geçtim ve kutuyu açtım. Daha gözleri açılmamış ,tüyleri yeni çıkmış bi kedi çıktı kutudan. Gerçi bian korkmuştum kutudan 500.000 çıkıcak diye. Neyse. O gün de söylentiye göre öğretmenler greve gidicekti , dersler boş geçicekti. Ben aldım kediyi okula götürdüm , nasıl olsa hoca yoktur diye sallana sallana girerken bi baktım içeride bir cadıdan farkı olmayan rüküş mü rüküş Türkçe öğretmenimiz. O sırada ayak üstü bana laf soktu ve "Çabuk o kediyi dışarı bi yere at!" dedi. Allahtan anasınıfları devresinde annemin çok yakın bi arkadaşı öğretmenlik yapıyordu. Kediyi oraya bırakıp cadı karıya "Dışarı saldım." dedim. Son 2 ders beden eğitimiydi. O sırada eczaneye gidip şırınga aldım. Marketten de süt. Şırıngayla sütü içer içmez uyudu zaten. Okul sonunda eve götürdüm. Annem evde hayvan istemez. Apartmana girer girmez anneme "Anne sana birşey getirdim ama sakın korkma tamam mı?" dememle birlikte apartmanda bir çığlık duyuldu. Ama tabii meraklanılacak bişey yok , annemin çığlığıydı. Neyse. Bi gecelik kabul etti. Babam falan da olay yaptı tabii ama ısındılar gibi onlarda. Daha yavru olduğu için bütün gece miyavladı. Tabii bu durum babamı çok rahatsız etti ve 2 gün sonunda kuzenime bırakmak zorunda kaldım. Şimdi ise 4 tane şeker mi şeker yavruları var...




Balık : Hatırladığım kadarıyla sinekler ve karıncalar dışında eve giren ilk hayvandı. Kardeşim ve ben bayram harçlıklarımızın tamamını balıklarımızın rahat rahat yaşıyıp , yüzmeleri için harcamıştık. İsimleri Jeny'le Beny'di. Hatta ilk gece Jeny ölmüş , sabah uyandığımızda fark etmiştik. Evin önündeki daha fidan evresinde olan ağacın yanına gömmüştük. Yeni bir balık almak için pet shopa gittiğimizde dayanamayıp bissürü bişiler almıştık. Olan paramızda bitmişti. Çok uzun süre bunlara baktıktan sonra bigün babamın gereksiz bi şekilde hayvan sevgisi hormonu tavan yaptı ve sularını değiştirmeye çalıştı. Başaramadı. Başaramadı derken su pis kalmadı hani. Fanusu kırdı sevgili babam. Balıkları zor kurtardık. Biz balıklarımıza bi süre küçük bi fanusta baktıktan sonra artık üst komşumuzdaki akvaryuma bırakmanın vakti geldiğini anladık. Onlar hâlâ üst komşumuzun akvaryumunda sere serpe yüzüyorlar...



Tavşan : Yengeme nereden estiyse tavşan almış. 2 gün suretle bize bırakmıştı. Biz bunları pek sevdik ama kötü kokuyorlardı. Aslında çok tatlılardı. Ne zaman sevmeye kalksak kaçıyorlardı falan. Bu yüzden pek ısınamamıştık biz kardeşimle bunlara. Yine de iyi baktık. Ama ne zaman biz dışarı çıksak kafese baktığımızda kapağı açık ve boş bi şekilde buluyoduk. Bütün evde bunları arıyoduk , mutlaka bi yerleri kemiriyorlardı. Annem çok gıcık kaptı bu durumdan ve biran önce göndermeye baktı. Tabii o 2 gün anneme 2 yıl gibi gelmedi değil hani.





Papağan : Teyzemlerin bi papağanı vardı. İsmi Çarli'ydi. Çok şirin bişeydi. Herşeyi çok çabuk kapıyodu. Ama yanarım yanarım bi küfür öğretemediğime yanarım. Ha hayvanın öğrenemiyeceğinden değil. Teyzemlerin bişey diyeceğinden korktuğum için öğretemedim. Neyse. Bayağı konuşurdu bu. Pek de ıssırgaç bişeydi. Her önüne geleni ıssırırdı. Hiç unutmam teyzem arkasını dönmüş telefonla konuşurken poposunu ıssırmıştı. Ne gülmüştüm. Eniştem kafesinden çıkarıp , serbest bıraktığında evde resmen fırtınalar eserdi. Yakalayana kadar kıçını yırtardı resmen. O görüntü de zaten ayrı bi komediydi. Ama yani Çarli güzeldi. Severdim. Sonra teyzemler onu bi yere verdiler falan. Ama teyzem de özlemiyor değil hani.




Sizde 'mim'lendiniz. Kaçışınız YOK! :

emrefid
nuterlinesq

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da Bakmak İsterseniz :

Related Posts with Thumbnails