28 Ağustos 2010 Cumartesi

'90'lar : Köpek Yılları


Sanırım bugün farklı birşey yaptık. Bugün arkadaşımdaydım. Neden bilmiyorum ama aşk yaşantısını PuCCa'ya benzetiyorum. Bu yüzden ona ŞuCCa diyorum. Neyse. Biz ŞuCCa'yla böyle oturuyoruz , film falan izliyoruz derken bu bana eskiii erkek arkadaşının geliceğini söyledi. Bana bu çocuğu aylar öncesinden göstermişti ama internetten falan. Öyle canlı görmedim. Çocuk geldi. Lan benle direk konuşmaya başladı , sanki yıllardır tanışıyoruz. Ben bu duruma alışmaya çalışıyodum ki bunlar muhabbeti ilerlettiler arkamda. Ben de o sırada mak gibi bilgisiyarda takılıyorum. Tabii takılmak denirse. Önümdeki camdan bunların birbirlerine olan yakınlaşmalarını da izlemiyor değilim hani.


Zaman öyle veya böyle geçti gitti. Bu sırada benim odadan uzaklaştığım , ders çalışacağım bahanesiyle evde tur attığım , ŞuCCa'nın kedisiyle oynadığım zamanlar oldu. Böylece geldi geçti. Herkes acıktı. Daha doğrusu ben acıktığımı söyleyince herkes acıktığını anladı. ŞuCCa beni cimcikleyerek evden yiyecek bişeyler alma bahanesiyle yolladı. Halbuki teknolojinin ilerlediğini , bir telefon ettiğimizde yemek istediğimiz şeyi insanların kapmızın önüne kadar getirdiklerini biliyorduk ikimizde.


Ben gittim , geldim , yedik-içtik-sıçtık derken konu nerden geldiyse 1990'lara geldi. Bu konu hakkında muhabbet ederken bi baktık birimizin elinde laptop , 90'lardaki şarkı isimlerini yazıp , kliplerini izliyoruz. Neredeyse tüm şarkıları izledik ve hepsini hâlâ ezbere bildiğimiz ortaya çıktı. Önce herkeste olan bi utangaçlık söz konusuydu ki şarkılar geçtikçe kendimizi daha çok kaptırıyorduk sanki. Bunu cidden herkese tavsiye ediyorum. Sıkıldıkça falan sürekli 90'ların kliplerini izleyin. İnanın çok eğleniyorsunuz. Öyle böyle değil. Biz klipleri izlerken fark ettik ki her ama her klipte bir köpek var. Hatta Tarkan'ın 'Kıl Oldum Abi' klibinde oynayan köpek klibin sonunda buna havlıyor , saldırmaya çalışıyor falan. Acaip komik yani. Kıyafetler , saçlar , takılar , tokalar vs. , herşey çok değişik , komik. Yonca Evcimik'in kliplerine mutlaka bakın bu arada. Neyse. Biz kliplere falan bakıyoruz ki bi baktık ŞuCCa'nın eski boyfirendi birden Bandıra Bandıra'yı dans ederek söylemeye başladı. Sanırım ŞuCCa o sırada ne kadar büyük bi aptallık yaptığının farkına varmıştı. Çünkü eski sevgilisi karşısında şuurunu kaybetmiş bir şekilde dans edip , şarkı söylüyordu. Çocuğu kendine getirmek zor oldu tabii...


Bugün 90'lara gittik. Ne gördük ? Hiç birşey. Ama ben şunu anladım ki her moda güzel değil gençler. Hele 90'ların ki kadar sikik bi tasarım hayatımda görmedim. Bakın 80'ler demiyorum.


Hayat böyle geçiyor işte... Gelicek kuşakta bizden böyle bahsedicek...

Yazının Şarkısı : Yonca Evcimik - Abone

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlara da Bakmak İsterseniz :

Related Posts with Thumbnails