17 Ağustos 2010 Salı

Ev Yapımı İce Tea'miz Mevcuttur.


Son günlerde BİM'de olan İce Tea'lerin fiyatının düşük olması nedeniyle evimizde İce Tea'miz eksik olmuyor. Ben çok kısa bi süre öncesine kadar kola bağımlısıydım. Annemler sürekli "Kola içmeeee. Miden delinir bak." gibi şeyler saçmalarlardı. Kolayı bıraktım ama saçmalamaları hâlâ bitmedi. Sanırım bu onlarda gelenek halini aldı. Ya da bağımlılık yarattı.

Dışarı çıktıysam eğer eve gelirken mutalak BİM'e uğrayıp İce Tea alıyorum. Günde 1 litre bitiyor hani. Mutluyum da bu durumdan. Annemler ilk başta bu duruma sevinmişlerdi. Ya da öyle görünüyolardı. Sonra zaman geçtikçe annem bana "Bak ben sana evde yapayım. Çok daha güzel olur. Vallahi bak. Deden bize hep yapardı..." demeye başladı. Biliyorum. O da saçmaladığının farkındaydı ama bunun önüne geçemiyordu sanırım. Sürekli bana bunu söyledi söyledi söyledi. Bi ara sustu. "Kesin bıraktı peşimi. Rahatladım beee!.." derken bi süre sonra bu şamataya babamda karıştı. İkisi dört bir yandan beynimi sikmeye devam ettiler. Bundan zevk mi alıyorlar yoksa sıkıntıdan mı yapıyorlar anlıyamadım doğrusu.

Geçen gün sabah uyanmışım , yüzümü yıkamışım , kendime gelmem için gidip bir bardak İce Tea içmeye ihtiyacım var. Gittim , dolabı açtım. Heyecan içerisinde döktüm İce Tea'mı bardağa. Öncesinde İce Tea'nin rengi bana biraz koyu geldi , kendi kendime "Lan daha yeni uyandın. Ondan öyle geliyor. Kes sesini de iç , kendine gel." dedim. Tabii o sırada hemen 2 adım ötemde annem beni büyük bir merakla izliyor , adeta bardağı ağzıma götürüşümden tut , yudumların boğazımdan inişine kadar dikkat ediyordu. Aslında benim o bakışlardan şüphelenmem lazımdı ama işte insan uykudan yeni uyanınca yapıyor böyle salaklıklar arada sırada. Neyse. İlk yudum İce Tea'mi içtim , garip bi tat var. Sonra küçük bi yudum daha içtim ve sonra bir küçük yudum daha. Anladım ki zeki anneciğim "Kendi çapında İCE TEA" yapmış ve bunu bana yutturmaya çalışıyor. Yemezleeeeer.(ilk başlarda yiyor gibiydim de sonradan dank etti. neyse demiştim ya yeni uyanmıştım diye.)

Bende de kurnazlık yok değil hani. Gerçi annem böyle kurnaz olduktan sonra benim olmam normal olmazdı hani. "Anne bak bunun tadı bi acaip , sanki bozulmuş. Bi içsenee." dedim. Tuhaf ve tedirgin bakışlar içerisinde içmeye başladı ve üstüne "Yooo. Bence gayet güzel." dedi. Sonrasında anneme olayı patlattım. Yuttuğumu sandığı için yemediğimi öğrenince üzüldü sanki biraz ama unutmasın ki ben de onun oğluyum. Ha bi de şu var üstünden bi kaç gün geçtikten sonra bana "Nuuut , içme o benim yaptığım İCE TEA'yi. Bozulmuş o." demez mi? Valla çok sinir oldum. Ama o da anladı sonra ne kadar saçma bişey yaptığını.

Hayat zor... Annelerle uğraşmak çok daha zor...

2 yorum:

  1. annem de aynı yakında fazla su içsem ona da karışıcak. lşidfgdilfşg

    YanıtlaSil
  2. ahaha benim babannem gibiymiş =D

    YanıtlaSil

Bunlara da Bakmak İsterseniz :

Related Posts with Thumbnails